torsdag, februari 01, 2007

Grodan "Rules"

Tänkte testa blogga som hemmapappa så här mitt på dan. Tveksamt ord "hemmapappa", jag är ju föräldraledig precis som Maria var och hon var det ingen som kallade hemmamamma, och hon var då ingen hemmafru.... ;-)

Igår tog William guld på Hasaloppet som grodan har varje år. Hans längdåkningstalanger kommer uppenbarligen från hans Pappa (Ok då, läs Morfar). Han körde ett varv, fick sin medalj och valde sen att åka ett varv för skoj skull - hade aldrig en Enquistare av äldre generation gjort.
Idag är han och hans bästis Love och badar med två "fröknar".
Sorry Lisette och Elin men ni kommer två, Grodan är världens bästa dagis.
/HemmaMarre

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig hemma pappa!
Kul att ni har värlens bästa dagis. Jag vill bara säga utan att vara den. Ni har då inte testat vår FÖRSKOLA det sägs att det är universums+dubbeldiamant bästa FÖRSKOLA.
Bra att ni trivs tycker jag iallafall.
Kram

Anonym sa...

Jo,vi ses ikväll när vi skall stora oss och bli kulturella.

Anonym sa...

Får inte hemmapapporna vara med och bada med fröknarna. Det har jag hört att dom få inne i Vasastan

Anonym sa...

Joho du lillen!!
Jag och Albin åkte skidor i lördags, 1,5 timmar bara fr att det var skoj, inga medaljer som lockade där inte.
Idag tog det 110 minuters idogt ringande för att få restaurangbiljetterna till Elitloppet, hårt på jobbet mao!
MVH Storebror/Gudfar/Svågern

Anonym sa...

Hej William, vårt stora barnbarn!
Jättekul och du vill ägna dig åt skidåkning då inte våra barn ville uppnå några stora framgångar i spåret, jag har ju dock åkt vasaloppet, nordensköldsloppet, vargrännarloppet och andörjan, alla långlopp och har 36 medaljer från dessa lopp så vi lär nog få ihop ett stort antal om vi samlar ihop våra medaljer. Vi ska åka skidor tillsammans under påsklovet.
Kram från Morfar