fredag, februari 16, 2007

Stora pojken...

Äntligen lite tid över i soffan med sovande söner och en tillfrisknade fru vid min sida - dags för en uppdatering.

Först har ju vår stora pojke fyllt 4 år och det firades i dagarna 2 med barnkalas på lördagen, firande på dagis på måndag och tårta på kvällen med Sandströms på besök från Jokkmokk. Gladare pojke för presenter har sällan skådas och ett stor tack till alla.





1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilka fina killar, vi längtar efter dem. Tur att vi kan besöka Emil idag som är nära.
Bamsekram från Mormor o Morfar!