Om du orkar läsa min sammafattning av resan: rulla ner till den 19:e.... Är inte teknisk nog att kunna ändra den till dagens datum och ibland tar det några dagar att avsluta ett inlägg...
Ja, tänk vad skönt det vore med ett dopp i det blå. William ska och bada imorgon med dagis, det är ju nästan som i Thailand... Vi kommer upp till påsklovet, då hoppas vi på ett besök på Backevägen.
3 kommentarer:
Fin bild!!!
Den som tog fotot säger tack! och undrar om familjen har tänkt åka uppåt till sportlovet? Kram!
Ja, tänk vad skönt det vore med ett dopp i det blå. William ska och bada imorgon med dagis, det är ju nästan som i Thailand... Vi kommer upp till påsklovet, då hoppas vi på ett besök på Backevägen.
Skicka en kommentar