söndag, januari 28, 2007

Sammanfattning


Om du orkar läsa min sammafattning av resan: rulla ner till den 19:e.... Är inte teknisk nog att kunna ändra den till dagens datum och ibland tar det några dagar att avsluta ett inlägg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild!!!

Hanna sa...

Den som tog fotot säger tack! och undrar om familjen har tänkt åka uppåt till sportlovet? Kram!

Maria Kvickström Enquist sa...

Ja, tänk vad skönt det vore med ett dopp i det blå. William ska och bada imorgon med dagis, det är ju nästan som i Thailand... Vi kommer upp till påsklovet, då hoppas vi på ett besök på Backevägen.