onsdag, februari 07, 2007

I väntans tider

Igår köpte vi en ny Kamera - Canon Ixus 800. Trygghansa hade ersatt oss med en Ixus 60 men vi la emellan 800 kr av de vi fick för videokameran (1426) och fick bla bättre zoom och bildstabilisator som dels reducerar slutartiden när det är dåligt ljus (om jag förstått rätt) och som tar bort lite av handskakningarna som börjar komma nu när man blivit gubbe....
Nu skall jag ringa och hetsa dem på butiken så att vi får den innan Lördag.
Tack, klart och betalt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser fantastisk ut- jag vill också ha en!/ Hanna

Anonym sa...

kanske dags att ändra bloggnamn, eller har ni bokat in en ny tripp till Thailand? ;) kramis från bloggpolisen, Piteå ;)

Anonym sa...

Vilken härlig display. Dock en canon men kan nån så...Snyggt att de har snedställt designen. Ser fram emot att få prova, vi ses imorrn!