Host, Host
...är mitt mellannamn sedan vi kom hem från Thailand. I morse vaknade jag även med halsont. Börjar bli less på att inte må bra. Kanske det skulle bli bättre att stanna hemma från jobbet någon dag... men det är så svårt, vem ska då ta klassen, klarar de sig utan mig? (det vet jag ju att de gör men iallafall)
Det har ju varit en minst sagt raketstart på jobbsidan sedan vi kom hem men det är kul för det mesta. Det är fina elever jag har och det är ju tur att jag har lite rutin. Jag tar det med ro. Förra veckan blev det pulkaåkning, idag massage och snart ska jag börja med yoga. Vi har det mysigt i skolan.
Och mysigt är det att komma hem till mina älsklingar på eftermiddagarna. Oftas står maten på bordet. Idag fick vi sushi.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar