onsdag, februari 07, 2007

Under construction

Nån bloggpolis var oss på spåret så nu har vi tagit tag i saken med att uppdatera titeln och då är det väl lika att ändra allt...det kommer nog att fortsätta ett tag. Jag måste ju försöka underhålla mina skrivbordshänder.
/Marre

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat-Bloggpolisen

Anonym sa...

Det blev snyggt!

Anonym sa...

Nu skojar du allt. Det ser för taskigt ut!