Under construction
Nån bloggpolis var oss på spåret så nu har vi tagit tag i saken med att uppdatera titeln och då är det väl lika att ändra allt...det kommer nog att fortsätta ett tag. Jag måste ju försöka underhålla mina skrivbordshänder.
/Marre
Nån bloggpolis var oss på spåret så nu har vi tagit tag i saken med att uppdatera titeln och då är det väl lika att ändra allt...det kommer nog att fortsätta ett tag. Jag måste ju försöka underhålla mina skrivbordshänder.
/Marre
3 kommentarer:
Bra jobbat-Bloggpolisen
Det blev snyggt!
Nu skojar du allt. Det ser för taskigt ut!
Skicka en kommentar