måndag, januari 22, 2007

Definitionsfråga..

Vi fick lite kritik att vi var för hård i vår definition när William började gå. Nu är vi kanske lika hårda med Edwin men hur hård man än är så är det nu ett faktum - EDWIN KAN GÅ.
Idag har han börjat gå spontant och kan stanna upp och bara stå still.
Vi har sagt det förr - lillpojken börjar bli stor. HemmaPappan får en händelserik vår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har han börjat gå? På en vanlig blankmåndag? Det måste vara för att hanses barnvakt förklarade för honom hur han skulle göra i Lördags.

Han är duktig Edwin!

Hanna sa...

bravo! Spring spring spring så att pappa inte får långtråkigt. Kram!