tisdag, januari 23, 2007

Vårt nya hus..


Vårt nya hus,
kommer att se ut som detta - kvarterets visningshus som nu är rest. Om ni nu funderar på vad man ser så finns planlösningen tidigare i bloggen.

8 kommentarer:

Hanna sa...

Ser finfint ut! Blir det rött? Längtar efter sommarsemester i Sigtuna, fast det blir väl först om nåt år antar jag...Kram

Anonym sa...

Men oj oj, så fiiint!! Jag blir galet avundsjuk!
Passar på att skicka stora grattiskramar till Edwin som fyllt år!

Anonym sa...

Hej på er alla!
Jo det ser ju ut att rymma släkten från norr och söder. Var ska ni bo då när vi kommer? Men ni ska väl ha garage också? Visst var det sagt att alla ska samlas hos er till jul????
Kramar från två bagare på Stockgatan

Anonym sa...

Nu bloggas det mycket minsann... Kul att se huset där vi ska äta många middagar och ta en söndagspromenad och bara fika lite!!!
Längtar...

Kram-kram

Anonym sa...

Det är ju för tjusigt! Ser också fram emot att ta del av ert liv där. Fikar också gärna ser även fram emot att dricka lite vin och mysa så att man får sova över lite i gästsängen.

Anonym sa...

Ett riktigt grannt hus. Semester och bad i siggis blir fint.

Jag älskar hus.

Anonym sa...

är det inte lite stökigt på gården??

Anonym sa...

Men det är ju inte deras, juh. Det är ju kvarterets schLossa som bor där. Alla kvarter har en sån.