Fina vänner
I lördags hade vi lite kalas för 1 åringen. Våra fina vänner var här: Malin (som ju även är kusin), Cecilia & Gustav, Danne & Lisette, Anna & Gunnar. Det är så kul att umgås, alla är så trevliga och pojkarna trivs verkligen när vi har besök. Och inte nog med att vi hade kalas, på kvällen var underbara Danne & Lisette barnvakt när jag och Martin var på ett annat kalas, nämligen Johannas 30 års coctailparty. Festblåsa, mingel och snittar. I går, söndag, var vi lite trötta men glada att snön äntligen kom. Det blev skidåkning och race nerför backarna. 

3 kommentarer:
Tack själv för i Lördags, vem vill inte sköta era änglar. Edwin somnade på 2min vid klockan sju och efter "På spåret" sa William -Nu vill jag gå och sova. Han somnade också snabbt.
Bilderna är nog stora, gör de mindre de behöver bara vara 72 pix när de skall visas på en skärm.
Jag ringde och ringde (en gång) för att gratulera Edde men det var bara Danne som svarade. Fast som tur var så fanns ju Edde hemma. Han sa inte så mycket och lystrade förstrött till mina 1-års-råd. Han lät då som att han var nöjd med dagen.
Hälit att kalaset var bra och att ni fick en släng av vintern ni med.
Här är det så kallt att jag spanar in marknaden på kamin/kassett. BAra att det heter Kassette-eah gör att jag måste han en. Har funnit en Camina 600. Schweinit schnygg och schukt warm.
Oh, ser ut att vara en jättegod tårta, kanske med jordgubbar från soliga Strömnäs.
Kramar till 1-åringen från jordgubbsplockarna
Skicka en kommentar