skip to main | skip to sidebar
e

söndag, februari 03, 2008

Äntligen snö!





Igår eftermiddag började det snöa så idag var det dags för snöskottning och bobåkning. Nu är det plusgrader och imorgon åker väl galonkläderna på igen. Säg den lycka som varar för evigt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

OM MIG

Maria Kvickström Enquist
Visa hela min profil

VÄNNER

  • Cias blogg
  • Hannas blogg
  • Karins blogg
  • Lisettes blogg
  • Towe

ANDRA BLOGGAR

  • Dixie interiors
  • Ilva
  • inreda.com
  • Isa form
  • Simplicity

Arkiv

  • ►  2009 (27)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (5)
  • ▼  2008 (41)
    • ►  december (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (7)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ▼  februari (7)
      • Paris
      • Lyxliv
      • William 5 år
      • Bloggpaus
      • Vi föll på mållinjen
      • Dubbelkalas
      • Äntligen snö!
    • ►  januari (5)
  • ►  2007 (70)
    • ►  december (4)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (3)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (6)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (11)
    • ►  februari (11)
    • ►  januari (11)
  • ►  2006 (46)
    • ►  december (14)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (13)
    • ►  september (7)