söndag, februari 24, 2008

William 5 år


Vår älskade William har redan fyllt 5 år. 5år, en underbar ålder. Någon sa en gång att alla borde få uppleva en 5 åring, och nu förstår jag vad den personen menade. William är ofta så där "Lotta på Bråkmakargatan aktig". Jag kan så mycket, jag är så bra, jag lär mig saker hela tiden. Och så är det verkligen, livet bara ligger där, framför dina fötter och väntar. Väntar på att just du ska få upptäcka allt som väntar runt hörnet. Jag hoppas att din glädje, nyfikenhet och personlighet skall följa dig resten av livet.
Vi älskar dig!

Inga kommentarer: