Bloggpaus
Jag har haft en bloggpaus. En frivillig sådan. Egentligen en datapaus också. Ibland känns det som att livet erbjuder för många roliga saker som man helt enkelt inte får plats med under dygnets timmar. För att kunna njuta måste någonting bort. Nu blev det tiden vid datorn. Skönt faktiskt.
Det känns som om det har hänt mycket sedan sist. Stora William har fyllt 5 år. Gamle Martin har fyllt 34 år. Mormor och Morfar har varit på besök. Även Andreas kom förbi på en blixvisit. Jag och Martin har haft en heldag för oss själva inne i storstan. Lång promenad på Djurgården, ännu längre brunch på Villa Källhagen, strosande på stan, Arn på bio. En underbar dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar