Dubbelkalas
I dag var det dags för killarnas 2 + 5 års kalas. Glada barn med mammor och pappor kom för att fika, leka och fiska fiskdamm. Killarna var lyckliga och uppåt av alla fina presenter så ikväll somnade båda väldigt snabbt. William går numera runt och berättar glatt för alla att han har fått sexlego, dvs Lego för sexåringar.
2 kommentarer:
Tack för ett trevligt kalas! Det tyckte både jag och Theo.
Det var trevligast andra gången när vi kom. ;-)
Kram Karin
Till Karin:
Tack för att ni kom. William gillar spelet jättemycket, vi har nog spelat varje kväll sen i söndags.
Ok, att man är ute i god tid men två timmar....
Kram Maria
Skicka en kommentar