söndag, februari 24, 2008

Paris


Martins födelsedagspresent från mig. Tre dagar i Paris. Den 24 juni åker vi. Mormor och morfar är barnvakt hemma i Sigtuna.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Och vilken underbar present - tack älskade....

Karin Olovsson sa...

Var tvungen att kolla kalendern. Midsommar är ju tidig i år vilket ni har koll på ser jag. Vi vill ju ha med er till Åland innan dess!!! Nu ser vi fram emot en kul lördagkväll hos Enquists. Har haft två hemma helger i rad så vi har ett uppdämt behov av att få umgås med alla goda vänner. :-)

Cecilia sa...

Snäll fru du är!!!

/C

Anonym sa...

Hon är faktiskt ganska snäll, sen går ju hon inte lottlös - hon får ju följa.
Frågan är hur man toppar det här den 30 Mars????

Maria Kvickström Enquist sa...

Ja, umgås med nära och kära och resa är ju det bästa med livet!
Jag väntar spänt på min födelsedag!

Anonym sa...

Jag sitter på viktig information....:-)

Anonym sa...

Och vem är du som sitter på vad för info??

Cecilia sa...

Det var ju jag, glömde visst skriva under... Menar att jag har ju varit på stan en hel (!) dag med din fru och där finns det många önskningar till den 30 om man säger så....

Anonym sa...

Grattis Edwin på namnsdag!

Vi syns snart, kram Emil m familj.