lördag, december 02, 2006

Tidsskillnad

I natt var forsta natten som Edwin sov bra, de tva forsta natterna tyckte han att han skulle vara vaken mellan ca 23.30 till 03.30. Inte sa kul for hans foraldrar och storebror (han har flyttat in hos mormor & morfar & farfar) Men imorse vaknade han 06.30, tog en flaska valling och somnade om till 09.30. Nice!
Som Martin redan skrivit sa har allt gatt mycket bra att komma hit till paradiset. Nu har vi precis atit god lunch och nu ska vi ner till stranden igen. William har fatt sin efterlangtade spackhuggare (badleksak) som han guppar omkring pa i vattnet. Vi tar lite bilder som vi lagger ut vid tillfalle.

Igar tog jag, mamma och pappa massage pa strande. 1 timmes massage for 60 kronor. Harligt!

Horde att Marcus vann idol! Kul, trots att jag inte var hemma och kunde ringa och rosta. Kanske det finns nagon vanlig sjal som kan spela in reprisen at mig sa jag kan kolla in honom nar vi kommer hem...

Cia: tack for de fina resepresenterna. De har kommit val till pass.

Magnus: Pappa och Willman undrar hur det ar med Felix

Nu ska jag bada!
Kramar till er dar hemma

5 kommentarer:

Anonym sa...

Värmeskillnad, inte för att vi har så kallt men dock en färgskillnad. I tristgråa sverige är livet som vanligt, men skulle vilja bada i ett cyanfärgat vatten, njuta av den härliga vita stranden, de grönaväxterna, blommornas färgprakt, av er närvaro och pepparkaks bruna solbränna.
/Kramar er hårt

Anonym sa...

Jag tror inte på er. Det kan inte vara som ni säger för det är helt overkligt. När jag tittar mig omkring är det regnigt och grått och tråkigt. Ölen kostar fortfarande 50 spänn och då är det fulöl vi pratar om. Jag har dock precis ätit thaimat. Riktigt bra faktiskt men svenskt. Bada på ni bara, jag ska då jobba.

kram! Daniel

Anonym sa...

Det har spöregnat i Sthlm idag & Gunnar & jag försöker trotsa det gråa med att shoppat en stor (förhoppningsvis inte för... stor) kungsgran & sätter upp julstjärnor i fönstren & spelar julskivor. Det lyckas inte riktigt för det är fortfarande grått & 8 grader varmt ute, ingen sån där fin dinglande snö som sakta faller från himlen inte... Nä men skulle hängt på er till Paradiset, för där verkar ni ju vara! Njut!!!
Kramar från Hjorthagen, Anna & Gunnar

Anonym sa...

Vi måste erkänna att vi är lite avundsjuka på er trots allt! Vi laddar för att åka och lämna tillbaka eran bil, tack så mycket för lånet. Men det tråkiga vädret gör att man helst hade velat stanna inne med tända ljus, en filt och lite glögg... Hälsa så mycket till alla! Många kramar från Malin och David (Yrra hälsar till William såklart!)

Anonym sa...

Hej på er!
Som jag har väntat på era kommentarer... och nu är det jag som är seg att skriva. Som sagt, vädret här är under all kritik och jag påstår att det är alla plusgrader som gör att jag o Gustav ligger inne med världens förkylning- inte kul men vi hoppas krya på oss inför ettårsdagen!
Här är julpyntat och klart och vi ser fram emot en jul i vårt hus!

Fortsätt att ha det underbart, vi läser gärna om det och drömmer en smula!

Många kramar Cia, Kenneth och Gustav