torsdag, december 14, 2006

Lite bilder!!!!




Pa var favorit restaurang pa andra sidan on lyckades vi overfora lite bilder. Fler & battre blogg anpassade bilder blir det nasta gang. Ha de sa lange.
22:00 Lima Coco, Koh samet
/M&M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt ni ser ut att ha det och vad pojkarna har växt(!!) sedan ni besökte oss i somras.

Anonym sa...

O så härligt. det ser inte obehagligt ut i Thailand, det måste jag tillstå. Det är lördag och jag sitter på jobbet (för tredje helgen i rad, piteborna har just melanlandat i stockholm precis och är ute och letar efter en sprint till framhjulet på barnvagnen. Hoppas få träffa dom snart. Men tills dess tänker jag på er och på sol och bad, så kanske jag orkar sitta här till klockan 18.

Många kramar! Danne

Anonym sa...

Hej vänner!
Vilken lycka ni har i ögonen, vad underbart det ser ut. Saknar er!
kram