Pa var favorit restaurang pa andra sidan on lyckades vi overfora lite bilder. Fler & battre blogg anpassade bilder blir det nasta gang. Ha de sa lange. 22:00 Lima Coco, Koh samet /M&M
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Vad härligt ni ser ut att ha det och vad pojkarna har växt(!!) sedan ni besökte oss i somras.
O så härligt. det ser inte obehagligt ut i Thailand, det måste jag tillstå. Det är lördag och jag sitter på jobbet (för tredje helgen i rad, piteborna har just melanlandat i stockholm precis och är ute och letar efter en sprint till framhjulet på barnvagnen. Hoppas få träffa dom snart. Men tills dess tänker jag på er och på sol och bad, så kanske jag orkar sitta här till klockan 18.
3 kommentarer:
Vad härligt ni ser ut att ha det och vad pojkarna har växt(!!) sedan ni besökte oss i somras.
O så härligt. det ser inte obehagligt ut i Thailand, det måste jag tillstå. Det är lördag och jag sitter på jobbet (för tredje helgen i rad, piteborna har just melanlandat i stockholm precis och är ute och letar efter en sprint till framhjulet på barnvagnen. Hoppas få träffa dom snart. Men tills dess tänker jag på er och på sol och bad, så kanske jag orkar sitta här till klockan 18.
Många kramar! Danne
Hej vänner!
Vilken lycka ni har i ögonen, vad underbart det ser ut. Saknar er!
kram
Skicka en kommentar