Fler födelsedagsbarn!
GRATTIS!... i efterskott till Elin och i forskott till Andreas som har fodelsedagar den 20 och 22.
Vi har det ypperligt har pa Koh Lanta. Extra roligt blev det igar kvall nar vi tog emot familjen Lidstrom nar de anlande efter en lang flygning fran Stockholm, Arlanda. De sag lite forvanade ut nar vi satt utanfor deras bungalow med tanda ljus, en margarita till Hanna och en Singha till Johannes. Idag har vi badat lite och ikvall blev det en tur in till stan/byn for middag och lite shopping for Lindstroms.
Idag har det hant en stor sensation. Bade jag och Martin har varit ut och sprungit (eller joggat rattare sagt). Dock inte tillsammans men for forsta gangen sedan vi anlande till Thailand. Det finns sa himla mycket att skylla pa men idag tog alla bortförklaringar slut. Oj, jag hittade Ö pa tangentbordet! Kom åt kolon knappen och då kom det upp ett Ö. Konstigt! Ä och Å finns också med. Nu gäller det bara att komma ihåg vilken knapp som var vilken. Ja, en lite parantes...
Om jag fortfarande har kvar ilet är det Friskis & Svettis gympa på stranden imorgonbitti. Vi får se om jag orkar upp.
Det börjar märkas att det ska firas jul även här i Thailand. De håller på för fullt att smycka inte allt för vackra plastgranar med blinkande ljus och färglada dekorationer. Vi har inte bestämt ännu var vi kommer att vara på julafton. Antingen blir det på Lidströms hotell eller på resorten som vi kommer att flytta till imorgon. Alla hotell har någon form av julfirande på kvällen. Det gäller bara att välja vilket.
Kram & godnatt!
1 kommentar:
Vi vill också gratulera Elin och Andreas på födelsedagen.
Inger o P-A
Skicka en kommentar