lördag, december 23, 2006

GOD JUL

Hej
Nu har vi lanat Lidstroms kamera for att skicka en liten julhalsning fran oss till alla vara nara och kara.
Hoppas ni ocksa far en underbar jul.
Familjen Enquist

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Hej!

Kenneth, Cecilia, Gustav, Rickard, Karin och Theo önskar er en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!! Kram-Kram

Anonym sa...

God jul!
Hoppas att ni får det härligt.
Nu kommer snön här i Piteå så nu är det jul.
Kram från Lisette & Danne

Anonym sa...

God Jul!
Nu när jag och Nilla skriver detta så har kl passerat midnatt här hemma och det är julafton, sista paketet är inslaget och vi har avnjutit en skinkmacka med den alldeles färska skinkan, ljuvligt!!

Tack för födelsedagshälsningen och presenten, ni måste komma och gunga med mig!!

Kom hem snart, vi saknar er!

Varma Julhälsningar från Nilla&Andreas, Albin & Lukas

PS 39 år ung känns helt ok DS

Anonym sa...

Goood Jul på Er alla i Thailand

Vi längtar jättemycket efter Er och tackar så mycket för våra sköna veckor tillsammans, vi har mycket trevliga minnen av denna resa det hade inte kunnat bli bättre. Vi har inte kommit in i vår normaltid än, somnar tidigt och är uppe långt före tuppen. Det har varit plusgrader i veckan och vi har fått lite nysnö i natt så vi har en vit jul. Vi sänder bilder senare idag, hade hoppats på bilder från Thailand.

Kramar från Inger o Per-Allan

Anonym sa...

HEJ PÅ ER ALLA! Ni verkar ha ett skönt liv därborta, är spännande att följa er resa.Fortsätt njut! Jag hade tappat bort bloggadressen - därav inga inlägg tidigare än nu! Kom på att Eva B hade den! Själva sitter vi nu och lyssnar på jullåtar denna julaftonsmorgon som är GRÖN och VARM!!!!! Men förutom detta förvirrade läge så njuter vi av ledighet och all julatmosfär för fullt... GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
stora julkramar från Anderssons i Skåne

Anonym sa...

Tack för den trevliga samvaron under tre veckor på den underbara söderhavsön Koh Samed. Jag har nu lyckligt återvänt till Norrbotten klätt i vinterskrud. Sedan vi skildes på Bangkoks nya flygplats har vi tillbringat ett per innehållsrika dygn nämnda city. Vi (Inger, Per-Allan och undertecknad)besökte ett fantastiskt tempel (Wet Arun), den liggande gyllene buddhan och åkte med en longtail-båt på Bangkoks kanalsystem - rena Venedig. Vi besökte dessutom en skräddare intill hotellet och innan vi visste ordet av var våra garderober utökade med kavajer, byxor, skjortor och slipsar - allt till mikropris. Flygresan hem gick bra med undantag för att material-
sidan krånglade igen, när jag skulle ändra tiden inför ankomsten till Arlanda gick min klocka sönder.

Nu har vi avnjutit ett gott julbord hos Nilla och Andreas i ett Luleå klätt i vinterskrud. Allt är bra men vi saknar er!!

God Jul!

Far/Svärfar/Farfar

Anonym sa...

God fortsättning på er alla önskar Linda & pojkarna i ett yttepyttelite snöigt Yttervik(Skellefteå)