måndag, augusti 27, 2007

Huset v 34

Vårt kök

Vardagrummet

Baksidan


och fram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det här ser ju ut att vara grejjer det här! Jättefint bir det, och det är inte länge tills ni skall flytta in heller. Innan vi vet ordet av dricks det whiskey framför brasan.

Se bara till att skaffa lite möbler nu...ähum

MiTTSeTTe sa...

Det ser ju fin fint ut!
Snyggt när kakelplatterna ligger ovanför varanndra.
Ser fram emot en live visning!

Anonym sa...

Håller med ovanstående. och vi som sett det live måste ju säga att det ser ännu finare ut i verkligeheten. Ser fram emot semesterdagar i Sigtuna!

Karin Olovsson sa...

Ni har ju kommit längre än oss osm bott i vårt hus i två år....

Vad ljust och fint det ser ut och när solen skiner in i vardagsrummet! Toppen!

Cecilia sa...

Det ser bra ut men jag längtar mest till personerna som ska bo i huset är på plats...