fredag, juni 08, 2007

Huslunch

Vi var alltså på bygglunch i går och kunde då gå omkring i vårt hus. Det var med en overklig känsla vi gick omkring i vårt suveräna hus och det blir nog bättre än väntan.

BOTTENVÅNING

Hall
Kök
Matplats
Uteplats söderTrappa till övervåning

ÖVERVÅNING

Allrum

Hall Balkong norr

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser finfint ut! Hoppas att vi hinner glutta lite när vi kommer söderut. Kram på er.

Anonym sa...

Ser mycket bra ut, inget byggfusk där inte (jämfört med Backevägen 3). Skönt för er att slippa bygga/renovera själva dessutom, det tar oteroligt mycket tid och energi. Och med nybyggt slipper ni större underhåll i 15 år framåt. Fast det är ju kul och man lär sig mycket. Själv har jag slagit mig med häpnad. Att gå från en som tvekade inför slagborren (hängstolen) på Tomtegränd till totalrenoverare. Kunde jag inte tro. Men det är ju för att man inte kan leja bort här i Pite och det finns ju assistans/åskådare.
Jag ser mycket fram emot ett besök på bygget i augusti!!
/tusen kramar från Jocke L.

Anonym sa...

Ja det ser ju riktigt fint ut. Återkommer ju till hösten för flytt, lär just hinna hem och packa om efter mina 10 veckor som Prins William lovade.
Kramar från moster

Anonym sa...

Oj oj oj vad fint det ser ut! Jag vill också ha hus, lite tomt kanske ensam dock... Men kommer komma & hälsa på så ofta jag bara får så ni vet.
Kram Anna

Anonym sa...

Alla är alltid välkommen. Men ta gärna med er en vedklabbe..

Karin Olovsson sa...

Vad fint det verkar bli! Tänkte kolla in på bloggen och se vad du skrivt om midsommar. Jag hann först! ;-)

Kram och tack för midsommarhelgen. Det var supertrevligt!

Anonym sa...

...uppdatera mig!