torsdag, juni 07, 2007

vecka 23

Vecka 23 har hittills innehållit jobb, vårruset på norra Djurgården (jag tog mig runt, även om det var tungt på slutet), nationaldagsfirande i Edsbergsparken tillsammans med svärfar och Irma samt lunch och visning på bygget. Idag har vi fått vara in vårt hus för första gången. Känns stort, och overkligt. Ska vi verkligen få bo i det där fin, fina huset?! Vi träffade även många trevliga blivande grannar. Många hade barn i pojkarnas ålder och det är ju toppen.
Nu har jag precis sett gårdagens inspelade avsnitt av Lost. Här var det fotboll som gällde igår. Martin är på sommarfest med jobbet ikväll så jag har fått ta mitt kvällste på egen hand. Tror att jag tar med mig en bra bok och går och lägger mig.

Imorgon kväll väntar grillafton hos en jobbarkompis. Det saknas inte sysselsättning iallafall...

Inga kommentarer: