lördag, juli 14, 2007

Semester

Nu har vi semester, det märks iallafall på bloggen som inte har blivit uppdaterad på VÄLDIGT länge! (Har till och med fått en påminnelse från Blogger him self!)
Vad har hänt sen sist då? Vi har haft mamma & pappa/mormor & morfar på besök, firat midsommar på Åland med trevliga människor (hoppas att vi kvalade in till nästa år...), varit i Småland hos Lasse & Dagny (alltid lika trevligt att besöka dem på Sirkön) och nu sist, en vecka i ett ganska regnigt Skåne. Men det gjorde inte så mycket för då hann vi verkligen umgås med alla vi bodde hos. Tack för att ni ville ta emot oss! Höll på att glömma att vi även haft finfrämmande från Luleå, farbror Andreas med familj som mellanlandade här innan och efter resan till Mallis.

Nu är vi tillbaka i Rotebro för lite semester på hemmaplan samt röja/kasta/städa inför visningen av lägenheten som blir i mitten av augusti. Nästa lördag åker vi upp till Luleå/Piteå/Jokkmokk så vi försöker vara ute i god tid för sedan blir det ju dagisinskolning, arbetande föräldrar, korv och makaroner osv....

Samtidigt som jag skrivit detta har jag tittat på Victoria 30År. Blir alltid lika imponerad av Carola! Vilken röst, vilken utstrålning! Och äntligen har hon tagit bort löshåret och klippt sig i en fräsch, kort frisyr!

1 kommentar:

Anonym sa...

med tanke på den sista kommentaren i inlägget förstår jag att det var marre som skrev det