En milstolpe
Även om vi nu blivit sämre på att blogga (tröttare på kvällen..) så finns det vissa saker man bara måste skriva ner.
William lärde sig att cykla i lördags!
Ni kan tro att det blev många varv runt sandlådan.
Även om vi nu blivit sämre på att blogga (tröttare på kvällen..) så finns det vissa saker man bara måste skriva ner.
William lärde sig att cykla i lördags!
Ni kan tro att det blev många varv runt sandlådan.
1 kommentar:
Härligt William! Molly kämpar på med sin trehjuling fortfarande och använder mest sparktekniken;) Vi längtar efter er och hoppas att vi ses snart! Stora kramar från fam Lidström
Skicka en kommentar