Grattis Magnus!
Grattis (i efterskott) bror/morbror/svåger på födelsedagen!
Du är ju inte den enda brodern som med stormsteg närmar sig 40....
Grattis (i efterskott) bror/morbror/svåger på födelsedagen!
Du är ju inte den enda brodern som med stormsteg närmar sig 40....
2 kommentarer:
Tack så mycke, men det är ju några år kvar på rätt sida sträcket,
hade bra hälsa pojkarna. Magnus
Hmm!
Sluta kasta gurka i växthuset, eller vad det nu heter.
/Den andra brorsan
Skicka en kommentar