Äntligen...
eller vad säger man - dags för Elitloppshelg. För vår del innebär tävlingarna inte så mycket men däremot är det alltid roligt när Bror och Far kommer förbi - även om man inte ser dem så mycket under helgen.
Nu är faktiskt trallen tvättad och oljad, det gjorde en jvl skillnad - jag är definitivt redo för hus!!
Grabbarna mår prima, vi har börjat skola in Edwin lite i smyg (på dagis initiativ) och det är ingen match, han är helt med på samligen på morgonen och när vi hämtar på eftermiddagen är han svårast att få därifrån.
idag är Maria på lägerskola, jag och grabbarna var ute ikväll och grillade och det verkade gå bra. Nu sitter jag och väntar på Brorsan och Lasse som klokt nog bokat om sitt flyg till ikväll istället för imorrn.
Nu är det här!!!
/Marre
1 kommentar:
Tack för gästfriheten!!
PS Har gjort mig av med de "senilkallingar" du skaffade åt mig!! ;)
/Andreas å Lasse
Skicka en kommentar