Huset v 12
I söndags packade vi in familjen för en utflykt till det nyöppnade Plantagen i Märsta och fortsatte därefter till Sigtuna där vi hälsade på huset och den nyligt hemkommna fam. Mattsson. Huset var som synes inte rest ännu men man kan väl gissa att det är våra väggar som står paketerade i väntan på "resning". Då borde alltså vårt hus stå upp till nästa helg. Konstigt!
Det är ju inte direkt en tomt typ Harpsund och slänten till vänster om huset gör ju inte saken bättre och saknas på alla ritningar vi fått - nu har vi fått nåt att bråka om. GE OSS EN STÖDMUR!!!!!!!!
1 kommentar:
Stå på er mot släntrian-slänten. Bollar rullar bort och mycket beschlig att klippa.
Fanns den inte med på ritningen får fylla ut mot ett L-stöd. Annars borde den inte få räknas med i tomtytan (men rent juridididiskt sett får den nog det..).
Skicka en kommentar