måndag, mars 26, 2007

Barn ser och lär....

Det är morsan som ringer..
HALLÅÅÅ

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu förstår jag vem som lämnade ett så fint meddelande till mig, lite småpratande och pysslande. Det avslutades sedan med pappas röst -hallå!
tack för den!
/kram Lisette