Ja nu förstår jag vem som lämnade ett så fint meddelande till mig, lite småpratande och pysslande. Det avslutades sedan med pappas röst -hallå!tack för den!/kram Lisette
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Ja nu förstår jag vem som lämnade ett så fint meddelande till mig, lite småpratande och pysslande. Det avslutades sedan med pappas röst -hallå!
tack för den!
/kram Lisette
Skicka en kommentar