måndag, mars 05, 2007

Bu för Fly Me...


...som gör att vi inte har någon flygbiljett upp till norrland i påsk!

Vad gör man i en storstad en sådan helg?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åk ändå! Kolla tågbiljetter och be till gud att ni får igen era utgifter på flyme.Vi myste i kupe för tre hela vägen mellan sthlm och luleå, det funkar säkert lika bra för er, vi vill ju ha er här, för sjuttsingen, det var ju planen! Kram på er!!!

Anonym sa...

Jag tycker att det ser ut som at Edwin är glad för att han skall få umgås med oss till påsk!

MiTTSeTTe sa...

Välkommen hem! Nu räcker det med sjukdomar! Det är ju inte bara resan hem som försvann, betala för det fick man ju ändå. Det ordnar sig nog skall ni se, man är ju inte ensamen.

Anonym sa...

Då kanske vi får tillfälle att träffas? Ulrika och jag kommer upp till Stockholm under påsken.
/Staffan

Anonym sa...

Jo men det här med resan måste ju bara ordna sig för nu har det ryktats att det blir stormöte på Tjalmejaur i "Sjöarna kamp" någon av påskdagarna. Vi kan ju bara inte låta dem vinna, så gör allt ni kan för att komma, kanske SAS sponsrar?? Fisketävlingen inte att förglömma heller.
Kramar från Guntan