Många kärleksfulla kramar skickar vi till våra fäder Per-Allan & Daniel uppe i norr på farsdag!Vi ses snart!
Tack för hälsningen från ett snöigt Jokkmokk.Kram från P-A
Tack för de vackra blommorna ochresetillbehören - nu väntar den verkliga nedräkningen införThailandsresan!Tack och varma hälsningar/Daniel
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Tack för hälsningen från ett snöigt Jokkmokk.
Kram från P-A
Tack för de vackra blommorna och
resetillbehören - nu väntar den verkliga nedräkningen inför
Thailandsresan!
Tack och varma hälsningar/Daniel
Skicka en kommentar