tisdag, november 14, 2006

Febertoppar

Edwin fick hög feber i söndagskväll. Tyckte han var ovanligt lugn på eftermiddagen/kvällen. Det blev inte en speciellt rolig måndag för storebror, att bara vara hemma med mamma och brorsan som gnällde för minsta lilla. Idag hade vi tid för 10 månaderskontroll. Skulle även ge honom sprutan inför Thailand men det får vi vänta på till nästa vecka då han är fri från febern. Som tur var kollade läkaren öronen för hon upptäckte början på en öroninflammation. Vi ska avvakta till torsdag och se om det blir bättre, annars kommer han få antibiotika. Känns ju inte så kul att flyga drygt 10 timmar med ett barn som har problem med öronen.
Hoppas att han blir bättre snart för det märks att han har ont, speciellt när han ligger ner.

Vad händer annars? Jag och William bakade chokladbollar efter dagis idag. Han är rolig han William. Han tyckter inte om att bli kladdig om händerna så han såg väldigt rolig ut där han rullade, dock väldigt fina bollar.
Efter middagen gav jag mig av ut i regnet och fick sista biljetten till favvopasset, Core Puls. Oj, vad skönt det var att ta ut sig riktigt ordentligt. Kommer inte ihåg när jag svettades så mycket sist. Nu sitter jag mör i soffan och undrar hur jag ska orka förflytta mig till sängen.

Inga kommentarer: