skip to main | skip to sidebar
e

fredag, januari 16, 2009

Livet

Det känns fånigt att skriva om hög feber, öroninflamation och låsning i bröstryggen när nära och kära runt omkring oss befinner sig i betydligt jobbigare situationer. Livet hänger på en skör tråd, det är bara att inse. Ta hand om varandra idag, imorgon kan det vara försent.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

OM MIG

Maria Kvickström Enquist
Visa hela min profil

VÄNNER

  • Cias blogg
  • Hannas blogg
  • Karins blogg
  • Lisettes blogg
  • Towe

ANDRA BLOGGAR

  • Dixie interiors
  • Ilva
  • inreda.com
  • Isa form
  • Simplicity

Arkiv

  • ▼  2009 (27)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (3)
    • ▼  januari (5)
      • Att fylla år tar på krafterna
      • Edwin 3 år
      • Livet
      • Bloggsugen
      • Hem, ljuva hem
  • ►  2008 (41)
    • ►  december (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (7)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (5)
  • ►  2007 (70)
    • ►  december (4)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (3)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (6)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (11)
    • ►  februari (11)
    • ►  januari (11)
  • ►  2006 (46)
    • ►  december (14)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (13)
    • ►  september (7)