söndag, januari 11, 2009

Bloggsugen

Var sugen på att blogga ikväll men datorn är upptagen av mannen. Han jobbar. Och jag som inte har skrivit 2008 årskrönika än! Snart har jag ju hunnit glömma allt. Men jag har än så länge inte skrivit 2009 för hand så jag har lite tid på mig...
Har haft en bra helg annars, Edwin är tyvärr febrig, hostig och snorig men vid gott mod. Åkte lite skridskor på Mälaren igår (inte jag dock eftersom jag fortfarande inte äger ett på skrillor), eldade i kaminen och städade "skrotlådan". Idag har William haft sin första innebandyträning för året. Han är rolig han, inte nog med att han springer mest av alla när de spelar match, efteråt vill han stanna kvar och fortsätter då att springa varv på varv runt sargen + tränar skott på mål. Var man så där ihärdig när man var fem, snart sex?
Jag har tagit årets första joggingrunda utomhus i eftermiddag, det kändes skönt.

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Man var nog full av energi när man var ung, annars är det nu! jag skulle verkligen behöva energi för en joggingtur!
/Kram