Loppis och pride
Har ju glömt att visa mina senaste loppisfynd. För 350 :- fick jag ett bord i teak, en lampa, två skålar/burkar, två pingisracket med tillhörande väska samt några fina barnböcker. Jag och grannen Lotta var till och med på plats i Täby innan säljarna hade hunnit packa upp sina saker.
Sedan åkte vi vidare in till stan för en lunch och årets prideparad. Det var en upplevelse att se alla glada och ibland spektakulära paraddeltagare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar