Då var det dags igen
Då var det långa sommarlovet slut. Började jobba på "riktigt" idag tillsammans med alla kollegor. Tjuvstartade igår då jag sorterade papper och röjde i klassrummet. Det känns bra att börja igen. Känner mig positiv inför året med klassen, kollegorna och den nya ledningen. På torsdag och fredag ska hela nya organisationen vara inne på Kungsholmen och Piperska muren. På fredag ska vi lyssna på en föreläsning med Manuel Knight. Ser fram emot två dagar i en "lyxig miljö".
Nu är Martin hemma med killarna sista veckan innan det är dags för inskolning den 18:e. Ska bli spännande att se vad de tycker om sin nya förskola.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar