måndag, juni 30, 2008

Paris




Tack vare mina underbara föräldrar kunde jag och Martin komma iväg på en välbehövlig minisemester till Paris. Sovmorgon, långa luncher, goda middagar, gå, gå , gå, upp i Eifeltornet, titt på Mona Lisa, Triumfbågen, kolla in trevliga butiker, Notre Dame, gå, gå , gå, Picasso museum och världens godaste pizza. I Frankrike!

Och när vi kommer hem: Nöjda, glada barn som inte har saknat oss ett dugg samt ett nystädat hem! Vi har erbjudit mormor och morfar en friggebod på tomten. Hyran är låg. Mat ingår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj vad härligt! Men man skulle kunna tro att bilderna är Photoshoppade. Bakgrunden ser liksom overklig ut.

När skalll du lägga ut bilder på alla kläder du soppat på Gucci och Prada då?

Anonym sa...

Nice!
Ni ser ut att njuta....


/C