skip to main | skip to sidebar
e

måndag, juni 30, 2008

Midsommar 2008





En av många roliga saker vi har gjort under juni månad var att åka till Åland för andra året i rad. Tre dagars stugvistelse tillsammans med familjerna Mattsson, Olovsson och Erenroth. Fint väder, god mat och dryck. Glada barn. Glada föräldrar. Till och med en löparrunda på självaste midsommarafton.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

OM MIG

Maria Kvickström Enquist
Visa hela min profil

VÄNNER

  • Cias blogg
  • Hannas blogg
  • Karins blogg
  • Lisettes blogg
  • Towe

ANDRA BLOGGAR

  • Dixie interiors
  • Ilva
  • inreda.com
  • Isa form
  • Simplicity

Arkiv

  • ►  2009 (27)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (5)
  • ▼  2008 (41)
    • ►  december (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (7)
    • ►  juli (8)
    • ▼  juni (3)
      • Paris
      • Midsommar 2008
      • Summering av juni månad
    • ►  maj (5)
    • ►  april (3)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (5)
  • ►  2007 (70)
    • ►  december (4)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (3)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (6)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (11)
    • ►  februari (11)
    • ►  januari (11)
  • ►  2006 (46)
    • ►  december (14)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (13)
    • ►  september (7)