

En av många roliga saker vi har gjort under juni månad var att åka till Åland för andra året i rad. Tre dagars stugvistelse tillsammans med familjerna Mattsson, Olovsson och Erenroth. Fint väder, god mat och dryck. Glada barn. Glada föräldrar. Till och med en löparrunda på självaste midsommarafton.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar