Edwin 2 år!
2 år idag, den 20 januari. Då, för två år sedan föll snön från en mulen himmel. Idag var det en klarblå himmel. Lika klarblå som dina stora, fina ögon.
Tänk vad mycket du har lärt dig på dessa två år som gått. Nu är du en kille med egen, stark vilja som testar familjen på olika sätt. För det mesta är du väldigt glad, positiv och underhållande. Fröknarna på dagis säger att du är väldigt envis och det är tur att du är så charmig. Och ja, vi måste nog att hålla med. Nu börjar orden bubbla ur din mun, det är inte alltid lätt att förstå vad du menar men med ett bra tålamod brukar vi förstå varandra ganska bra.
Tack älskade Edwin för att du är den du är!
Presenten från storebror, en pokemon, var nog den bästa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar