Helgen
Förutom trevligt Jokkmokksbesök av Helene och Pia så har helgen innehållit restaurangbesök med fem Jokkmokkspinglor, besök hos frissan, tapetsering av fondvägg samt Gustavs 2 årskalas.
Och angående tapetseringen så är vi Helene evigt tacksam att, för det första att tapeten fortfarande sitter på plats, men även att jag och Martin är vänner. Det höll på att hetta till där ett tag men med hjälp av experten Helene och glada hejarop från Pia så har vi lyckas tapetsera för första gången i våra liv.
Här är resultatet
5 kommentarer:
Ser ju ut som att ni gjort ett toppenjobb. Hoppas att vi får/kan se det live om inte allt för länge. Kram!
cooolt.
Har Marre verkligen gjort det där?
Mycket mycket fint.
Bra jobbat! Är ni fortfarande vänner?
Det sägs vara ett av de största prövningar för gifta par att tapetsera tillsammans. Snyggt blev det iallafall. Då vet men vem man skall leja när man vill ha det tapetserat. Kram Lisette
Snygg tapet. Nu har vi gått ett varv, vi som varit med ett tag på tapetfronten.Kramar från Gunnel i Jokkmokk
Jo du, db. Jag och frugan har hjälpts åt. En drar i tapetet upp vid taket och en nere mot golvet - kan bara sluta på ett sätt.
Tur att Helene kom tillbaka från Stan.
Skicka en kommentar