måndag, december 24, 2007

God Jul

önskar vi alla; släkt,vänner och bekanta, i när och fjärran.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar God fortsättning eftersom det redan varit jul. Hoppas att ni fått vila och ha det mysigt!

Anonym sa...

Hej familjen Enquist! Hoppas ni haft en skön jul (kankse inte är slut än..) Vi ser fram emot en trevlig nyår i eret fina hus! Kram Karin och Rickard

Anonym sa...

Hej familjen Enquist! Hoppas ni haft en skön jul (kankse inte är slut än..) Vi ser fram emot en trevlig nyår i eret fina hus! Kram Karin och Rickard

Anonym sa...

Vi ser också fram emot nyårsafton!!!

Vi tror att vi är hemma och kan hämta, hörs närmare!

Fam Mattsson

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året och tack för det fina julkortet. Vi var också till Jokkmokk och firade jul men åkte hem på juldagen. Vad fint ni har det i erat nya hus. Vi har nu bott i vårat drygt ett år och håller på med byggnationen av garaget med ekonomidel. Det skall bli skönt när det blir färdigt och få lite mer förrådsutrymme samt att kunna hysa in sovgäster där. Vad stora pojkarna har blivit, visst går det undan när de blir stor och själv blir man inte yngre direkt... Ha det bra så länge

Kram Ulle