onsdag, juli 18, 2007

Gröna Lund

Idag har vi haft en super duper dag tillsammans med familjen Boström- Magnusson på Gröna Lund! Martin var tyvärr tvungen att jobba men han mötte upp på eftermiddagen, då vi var trötta och lite lätt yra i bollen. William och Oliver åkte allt de kunde åka, det var så bra att de var två för då behövde ingen av oss vuxna pressa ner oss i de små karusellerna/bilarna. Extra plus var att Tobbe trollkarl uppträdde lagomt till glasspausen.









1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att läsa på er blogg igen!! Välkommen tillbaka...
Ha en trevlig vecka i norr!
Kram, kram