måndag, februari 23, 2009

Lyx

Hade hoppats på en mysig dag tillsammans med mannen för att fira hans födelsedag så här lite i efterskott. Men med flera dagars ledighet fr.o.m imorgon var han tvungen att åka in och göra ett 14 timmarspass. Så jag fick lyxa mig bäst jag ville. Stannade på bageriet efter att jag lämnat killarna på dagis. Tog en lång frukost med DN. Efter det lite tvätt och plock. Sedan en härligt uppfriskande promenad i den ny fallna snön. Underbart! Sedan hann jag bli lite irriterad när varken DVD eller datorn fungerade så att jag kunde köra min poweryoga CD. Fick komponera ihop ett eget pass. Det gick bra det också, men ibland kan det vara så skönt när någon säger åt mig vad jag ska göra. Efter det så tog jag en snabbdusch och avslutade sedan lyxförmiddagen med lunch nere på Valvet med kära vännen Cecilia som också lyxade utan elever och barn. Hämtade killarna tidigt, en kompis till William fick följa med hem. Nu förbereder vi oss för några dagar i Vemdalen. Ska bli så härligt att få umgås, åka lite skidor och leka i snön. Rapport och bilder lovas.
Ta hand om er!

Inga kommentarer: