Var in till stan i eftermiddags och såg filmen Sex and the city. En mycket bra, glamorös film som knöt ihop slutet på TV- serien på ett bra sätt. Om du inte har sett den, och gillade serien, gå och se den!
Den var bra! Tackar för ett bra initiativ! Nästa gång blir det drinkar tror jag!kram
Tack själv! Vi kan väl ha drinkprovning till PDOL?!Kram
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Den var bra! Tackar för ett bra initiativ! Nästa gång blir det drinkar tror jag!
kram
Tack själv! Vi kan väl ha drinkprovning till PDOL?!
Kram
Skicka en kommentar