onsdag, juli 09, 2008

Bröderna Bus

Nu är klockan 22:50 och för fem minuter sedan blev det tyst i Edwins rum. Medan jag har suttit och skrivit föregående låååånga inlägg har W och E haft "sova över party" i Edwins rum. De har det då och då. Vi tar in en madrass och bäddar åt William på golvet bredvid Edwins säng. Ikväll hann det bli både saga, lite lek, toalettbesök efter allt vatten de var tvungna att dricka, Emil saga på CD. Jag har låtit de hålla på där inne, de har lekt så bra och eftersom båda har sovit lång middag idag har de inte varit trötta. Nu sover båda två på madrassen. Bredvid varandra. De är så söta att jag skulle kunna äta upp dem.

2 kommentarer:

Unknown sa...

så mysigt! Hur varmt det känns i hjärtat när man ser sina fina barn ihop är obeskrivligt. Speciellt när dom inte bråkar:)

Maria Kvickström Enquist sa...

Ja, tyvärr är det ju oftare bråk än kram men det är underbart att se dem tillsammans!