Vi lever....
...trots dåligt med livstecken på bloggen.
Trädgårdsarbete, trotsiga barn, yrsel, dåliga magar, besök och så arbete däremellan har gjort att tiden inte har funnits.
Denna helg har varit ganska rutten får jag säga. Martin började i onsdags med feber och dålig mage. Edwin tog snabbt vid så det blev VAB torsdag, fredag för min del. När sedan helgen kom blev jag dålig i magen. Och regn och blåst. Och städvecka på dagis. Nu kan väl nästa vecka bara bli toppen! Håller tummarna att William klarar sin mage.
2 kommentarer:
Det där får ju min helg att framstå som en riktig höjdarhelg! :-) Som sagt nu, hoppas vi på bättring. Vi får ta lek och bullar en annan helg. Kram
Hej!
Kan inte annat än bli bättre, denna vecka är det ju Elitloppsfest!!!!
Vi ses till helgen!!
/Andreas
Skicka en kommentar