lördag, maj 24, 2008

After work

Igår var det dags att testa utelivet i Sigtuna. Tack vare Cia som är så duktig på att se till att jag kommer ut på lite festiviteter hade ordnat förköp till Sigtuna Höjdens after work ute på verandan. Wok, ljus öl och livemusik ingick i priset. Sedan hade vi tur (?) att en av tjejerna kände ägaren till hela stället som ordnade så att vi fick tillgång till Karaokerummet! Mycket schlager blev det och till och med jag rev av några låtar. Dansa i neon med Lena Ph har ju på något sätt blivit min låt när det gäller karaoke. Vet egentligen inte om det känns bra eller dåligt...?!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Skönt att komma sig hem på 2 minuter! Det gillar jag...