söndag, oktober 14, 2007

Fondvägg

Jag hittade en underbar fondtapet i senaste family living (den hos familjen Grindgård). Naturligtvis var den inköpt i New York.

-Inga problem säger underbara vännen Cia. Jag köper tapeten när jag åker dit under höstlovet (ja, undertecknad är grymt avundsjuk!), ta bara reda på var den är inköpt.

Tack vare snabb hjälp från trevlig personal på tidningen fick jag reda på att den... inte finns att köpa längre.

Neeej, vad jobbigt det blir när man helt plötsligt måste tänka om. Tänka nytt. Jag är fortfarande inne på något med grönt i. Något med växter eller träd.

Denna hittade jag när jag surfade runt i kväll. Vad tycker ni?


2 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Den var fin! Hur var den andra? Hade den också vit bottenfärg? Den kanske blir ljus?

Anonym sa...

Den är ju lite samma stil, något likt är det allt...
Synd att den inte fanns, hade ju varit coolt med en New York tapet...

Snart kommer ni! Hurra!