Lyckad lördag

Var en sväng till Barkarby i lördags, jag & mina tre killar. Hade som mål att hitta en overall till W. Hittade en fin grön på Stadium. Den andra affären vi var in i. I den första, Kapp Ahl, hittade vi en halskrage till E som vi på vägen dit kom på att han behöver. I den tredje affären, GO, hittade jag ett par allvädersstövlar till W. De trodde jag att jag skulle få leta efter men så stod de bara där framför mig och kostade endast 200. Tre affärer, tre viktiga prylar till våra små älsklingar. Eftersom det gick så enkelt var jag bara tvungen att gå en sväng förbi Babyland och kolla in några barnvagnar. Tyvärr är det inte läge för en ny vagn just nu. Med för mycket utgifter och för lite inkomster går det inte ihop. Jag får fortsätta drömma om en snabb och smidig trehjuling...
Dagen avslutades med hemmagjord sushi tillsammans med Danne och Lisette. En perfekt dag med andra ord!
1 kommentar:
Hejsan svejsan!
Ja en mycket härlig avslutning på dagen, sushi, vin och ni.
kram Lisette
Skicka en kommentar