


De bara växer och växer våra två killar. Edwin kryper för fullt och älskar när William busar med honom.
Vi är lite förkylda i familjen. Edwin har fått hosta igen och jag har varit hängig hela dagen. Hoppas på en god natts sömn och en piggare dag imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar