fredag, september 15, 2006

Äntligen!!!

Nu är det äntligen gjort! Jag har gjort min alldeles egen blog. Inte för att jag vet om någon kommer att orka läsa vad jag skriver men det lär väl visa sig. Tänkte skriva lite hur det känns att längta efter en lång semester i Thailand men även om hur det är att längta efter ett hus... Idag har vi nämligen skrivit på bokningsavtalet på ett fint tvåvåningshus som ska byggas till min lilla familj. Vi planerar att sätta bo i Sveriges äldsta stad, Sigtuna.

Inga kommentarer: