Julen 2008
Årets jul firas i norr. I snö och lagom kyla. Julafton firade vi på Björkskatan med Andreas och familj. Det är så härligt att se att pojkarna leker så bra ihop. På juldagen packade vi in oss i farfars Volvo för färd mot Jokkmokk. Där blev det en extra julafton med alla i Jokkmokks familjen/släkten. Fler julklappar och ännu mer god mat. Vi har umgåtts med familj och vänner (har även hunnit en tur till Piteå), åkt skidor, skridskor och skoter, badat, tränat, lekt, fikat och bara varit. Precis som en avslappnande julhelg ska vara. Idag är det nyårsafton och vi har avnjutit en god middag tillsammans med mormor, morfar, Gunnel och Klas. Nu väntar bubbel och turneringsspel med Wii.
Ett gott slut på 2008 och en bra början på 2009 vill hela familjen Enquist skicka till alla er där ute!
Kram till er alla!
2 kommentarer:
Gott nytt år till er också så klart!
Vi ser fram emot att träffa er nere på fjärden för en skridskotur och varm choklad!
Kram
Cia, Kenneth och Gustav
Skönt att höra att julledigheten varit bra! Jag tror säkert isarna kommer hålla sig fina tills ni är hemma igen.
Kram karin
Skicka en kommentar